Backtracking

Den här lilla bloggen ska ju handla om min flytt till Belgien så då är det kanske på tiden att jag börjar berätta om planerna!

Som sagt, jag flyttar ut från min nuvarande lägenhet 28/6. Och så här ser planeringen ut:
Gerd hyr en van nere i Belgien och kör genom Holland, Tyskland och Danmark. Allt på en dag, 26/6. Kanske kommer han ha någon med sig som han kan växla tid bakom ratten med för jag har ju inget körkort.
Han/de tar sig över Öresundsbron och övernattar i Malmö. Sedan dyker de upp hos mig någon gång under eftermiddagen 27/6. Vi packar in det mesta av sakerna jag ska ha med mig samma dag.

Jag ska inte ha med mig så mycket möbler, bara mina resårmadrasser. Sedan blir det ju kläder och lite hushållsgrejjer. Det slinker nog med lite skräp av personligt värde som jag inte kan skiljas ifrån. Datorn ska med förstås. Och Esmeralda ska ju självklart med!

Vi övernattar i min lägenhet och sedan blir det flyttstädning på morgonen 28/6. Skulle tro att vi kommer iväg vid lunch eller så. Då ska vi förbi min mamma och syster för att lämna av lite saker. Sedan bär det av ner till Malmö där vi ska övernatta. 29/6 lämnar vi Sverige över Öresundsbron för att sedan bila oss ner till Belgien. Enligt beräkningerna kommer vi fram till Deinze, där jag och Gerd ska bo, på kvällen samma dag.

Kommentarer

Har du något du vill säga?

Ditt namn?
Förgätmigej

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Säg nu vad du har på hjärtat raring!

Trackback