Födelsedag

Ja, inte min födelsedag. Det är Gerd som fyller år. Nåja, dagen är snart över. Men vilken bra dag det har varit!
Jag har firat min belgare bäst jag kunnat. Jag har lagat en trerätters middag åt honom! Det blev riktigt lyckat. Han blev jätteglad när han kom hem från jobbet. Nog anade han att något var på gång eftersom jag bad honom att inte komma hem förrän vid klockan 18. Men han hade inte räknat med den fina middagen!
Mer om just middagen en annan gång, maten förtjänar verkligen ett eget blogginlägg!


"Skål!" säger födelsedagsbarnet

Gerd fick ju lite presenter med. Jag hade knåpat ihop en pappersask som jag fyllt med små egendesignade presentkort, i stil med massage och pedikyr. Bara som en roligt grej. Gerd blev verkligen glad! Han förstod att jag verkligen lagt ner mycket arbete på presenten och just det betyder väldigt mycket för honom..
Jag gav honom även en påse med brända mandlar, som jag sparat sedan innan flytten. Gerd älskar dem men de går inte att få tag på här.. Han fick även en raktvål med doft av aloe vera. Den luktar verkligen gott så nu kommer jag klänga på honom mest hela tiden.. Och sniffa på honom!
Men han säger att den present han gillar allra mest är den jag gjort själv, sådant blir jag verkligen glad över att höra!


Asken jag gjort själv, trycket är gjort i Publisher


Gerd kollar in "presentkorten"

Kommentarer
Postat av: Lillan

Vad duktig du är Mina!

Och Grattis till Gerd förståss! =)

2010-08-24 @ 23:11:16
URL: http://www.kastrullhaxan.bloggplatsen.se
Postat av: Mina

Tack Lillan!

Och Gerd tackar han med =)

2010-08-24 @ 23:15:44
Postat av: ayla

den asken var mycket fin! gillar hela iden överlag, tror ja ska sno den vid passligt tillfälle >.<

2010-08-25 @ 04:20:25
Postat av: Mina

Gör så, Ayla :D

2010-08-25 @ 13:25:26

Har du något du vill säga?

Ditt namn?
Förgätmigej

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Säg nu vad du har på hjärtat raring!

Trackback