Konsten att shoppa med svärmor

"Konsten att.."? Jag får det att låta som om det skulle ha varit en utmaning för mig! Det var det knappast.
Gerds mamma är väldigt trevlig och vi har rätt kul ihop. Visst, ibland trasslar det med kommunikationen men oftast löser vi det galant.
Så idag var vi alltså inne i Gent. Det blev mest att kolla runt. Vi hade som mål att hitta lite födelsedagspresenter till Gerd. Kanske att vi fastnade lite väl länge på H&M, och inte var det kläder till Gerd vi kollade på. Nej, jag var faktiskt på jakt efter en skjorta eller dylikt till mig själv. Men hade jag någon tur? Inte då. Verkar som om det är omöjligt att hitta någon som passar över tuttarna. Jag letade efter något med lite stretch i men det hade de inte, åtminstone inte i någon av skjortorna jag kunde tänka mig att ha på mig. Så det blev inga kläder alls. Bara lite småsaker till mig och vi hittade faktiskt ett par födelsedagspresenter med!
Vi åt även lunch på stan, vi valde att gå till en soppbar och käka lite tomatsoppa. Mycket gott!
Vi tog även en fika på eftermiddagen. Lite varm choklad till oss båda. Gerds mamma valde en bit äppelpaj till och jag kunde inte motstå den belgiska våfflan med varm chokladsås.
Chokladberoende? Jag?! Nej, inte alls!
Nämnde jag att den varma chokladen serverade med en lite chokladbit? Inte? Jo, men det gjorde den, väldigt god chokladbit var det med..


Glad Rita, god soppa


Som sagt, god soppa..


Hattprovning. Generellt sett så passar jag väldigt bra i hatt. Det gäller bara att hitta rätt
tillfälle att faktiskt bära en på huvudet..


En hatt mer i Ritas smak..


Choco-lait. Varm mjölk med choklad. Man stoppar pinnen med choklad i mjölken och
låter den smälta. Mums!


Belgisk våffla med varm chokladsås och vispad grädde. MUMS!

Kommentarer
Postat av: Jenna

Ni verkar ha haft en bra dag & maten såg smarrig ut=)

2010-08-17 @ 18:04:38
URL: http://jennaz.blogg.se/
Postat av: Jonesy

SV: Ja, fördomarna måste faktiskt bort! Det hjälper knappast att folk tittar snett på andra bara för att de inte mår bra. Jag ser hellre styrkan i de som klarat att gå vidare.

2010-08-17 @ 20:54:32
URL: http://jonesythekatt.blogg.se/
Postat av: eroooticaaa

Hej! Kolla gärna in min nya sex & kärleksblogg. Det kan ju vara kul med något annorlunda, roligt och lärorikt:)

Där skriver jag verkligen om allt, och jag har en massa kategorier som för henne/honom, mellan våra lakan, gästbloggare, sexnoveller, kontakta mig, veckans sexställningar, sextips, och massa mer:)

2010-08-18 @ 17:35:38
URL: http://eroooticaaa.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Härligt med bra relationer sådär :)

2010-08-20 @ 12:07:42
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Har du något du vill säga?

Ditt namn?
Förgätmigej

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Säg nu vad du har på hjärtat raring!

Trackback