Bättre, men inte bra

Ja, det verkar som om antibiotikan varit verksam. Inget blod och ingen smärta!
Dock är jag så fruktansvärt trött! Har verkligen ingen ork alls.. Jag undrar om det beror på just antibiotikan eller om det är något annat som spökar. Till exempel det faktum att jag inte äter speciellt mycket på grund av förlorad aptit..
Nåja, jag får väl vänta och se hur jag känner mig efter att kuren är slut, vilket är på lördag..

Jag hoppas verkligen att jag får mer ork snart! Jag har en hel del att göra såhär innan jul, ska ju fixa med julmat till julafton. Det krävs en del planering och förarbete när man ska servera julbord till nästan 15 personer!

Kommentarer
Postat av: ayla

ojoj stackars liten :/ man brukar ju bli trött av antibiotika, så det lär förhoppningsvis gå över när kuren är slut :)

låter intressant att du skall göra julmat dock, nu blev jag riktigt nyfiken :) vad tänkte du göra? och vilken sorts julmat äter man traditionellt i belgien??

2010-12-13 @ 16:57:54
Postat av: FINI

sv; Tack söt <3

2010-12-15 @ 14:17:05
URL: http://fini.blogg.se/

Har du något du vill säga?

Ditt namn?
Förgätmigej

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Säg nu vad du har på hjärtat raring!

Trackback