Bilder

Ja, nu är det äntligen renstädat här! Så jag har tagit lite bilder..

Först ut är sovrummet. Det är här den största förändringen skett. Ny säng och nya garderober. Hur det såg ut tidigare kan ni se här


Esmeralda poserar på den fina sängen


En riktig linslus, den där kissekatten


Stora garderober med spegeldörrar. 3/4 är fullproppade med mina kläder,fast jag har
ändå aldrig något att ha på mig

Vardagsrummet/köket har fått tillökning av ett par hyllor och en arbetsstation åt mig:


DVDs och TV-spel. Vi behöver nog en hylla till..


Jag har en gammal skräpskärm.Så fort jag har tillräckligt med pengar
ska jag köpa en större, och bättre, datorskärm

Kommentarer

Har du något du vill säga?

Ditt namn?
Förgätmigej

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Säg nu vad du har på hjärtat raring!

Trackback