Trött men glad

Ja, idag har jag varit riktigt trött. Dock har jag fått mycket gjort. Och bara trevliga saker med! Drog upp på stan med grannen, hon hade sin cykel med så jag kunde köpa mig ett kubb-spel och skicka det med henne hem =) Bra att slippa släpa på det!

Sedan mötte jag upp med en kompis jag inte sett på flera år, förutom ett snabbt möte och en kram på McDonalds förra sommaren -men det räknas inte, och vi var och tog oss något gott att dricka och snackade minnen. Jävlar, vilka saker vi hittade på när vi var "unga och vilda"!
Var verkligen så jävla kul att träffa henne igen, jag hoppas att vi kan hålla kontakten bättre nu... Kram på dig!

Kommentarer

Har du något du vill säga?

Ditt namn?
Förgätmigej

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Säg nu vad du har på hjärtat raring!

Trackback