Ack ack

Ja, vad ska man skriva. Det här är ganska peronligt så jag håller mig borta från alltför detaljerade förklaringar.

Det är inte så bra mellan mig och min mamma just nu. Sanningen är att att hon överhuvudtaget inte vill prata med mig..
Det hände en sak för några veckor sedan som ledde till det här. Jag vill prata igenom det, försöka reda ut saken och gå vidare. Men hon vill inte. Eller kan kanske inte. Kanske är det så att hon också mår dåligt över det som hände men att hon inte kan hantera det och istället tar till den beprövade metoden att undvika. Men det förbättrar knappast vår relation, det är ganska troligt att det kommer bli svårare att lösa problemet  ju längre tid som går.
Men vad kan jag göra? Har försökt ta kontakt men jag når inte fram!

Det här är jättejobbigt. Jag ska ju flytta snart, flytta till ett annat land. Vi har väldigt begränsat med tid på oss. Datumet är satt, 28 juni försvinner jag härifrån. Det är jobbigt nog, även om jag hade min mammas stöd. Nu har jag ju inte det, nu tynger hon ner mig istället för att stötta mig. Jag vill ju så gärna lösa det här så vi kan umgås under den korta tid vi har kvar innan jag flyttar..
För ingen av oss vet när vi kan ses öga mot öga igen.. Fsyisk kontakt i en relation är otroligt viktigt för mig. När sådant här händer känner jag mig krossad..

Kommentarer
Postat av: Linn

Ja, i vanliga fall skulle jag sagt att hon behöver tid, men det finns ju inte riktigt tid just nu så jag förstår att det måste vara jättetungt det här. Jag är säker på att du redan prövat allt så jag vet inte vad jag ska säga annat än att jag fattar hur jobbigt det måste vara. Jag håller tummarna för att hon ska inse hur begränsad tid ni har med varandra och att hon väljer att umgås med dig den tiden istället för att undvika dig.. kram

2010-05-08 @ 17:41:01
URL: http://bully.webblogg.se/

Har du något du vill säga?

Ditt namn?
Förgätmigej

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Säg nu vad du har på hjärtat raring!

Trackback