Fortfarande inte bra

Nu hamnar jag lite ifrån ämnet och syftet med denna blogg, som ju är att berätta hur det går med min flytt. Fast kanske det här med hur jag mår hör hemma här ändå..

Har träffat min terapeut idag. Det var riktigt jobbigt. Mår verkligen inget vidare och behandlingen kan vara riktigt tuff. Var tal om att jag skulle bli inlagd men eftersom jag inte är självmordsbenägen direkt så skippade vi det. Jag behöver acceptera hur läget ser ut, inte fly från verkligheten med hjälp av inläggning på psykavdelning och medicinering. Dock sa terapeuten att om det bli värre och jag funderar på självmord eller så, så kommer hon insistera på att jag läggs in.
Nåja, oroar mig inte så mycket för det.. Har inte varit självmordsbenägen på många år. Dock är det riktigt tufft nu. Var väldigt länge sedan jag mådde så här dåligt, och i mer än bara ett par dagar..

Vi får se hur det går, jag tänker i alla fall försöka kämpa vidare!

Kommentarer

Har du något du vill säga?

Ditt namn?
Förgätmigej

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Säg nu vad du har på hjärtat raring!

Trackback