Så trött

Jag har sovit riktigt dåligt inatt. Vet inte varför men jag misstänker öronpropparna. Ibland får jag så ont i öronen av dem att jag vaknar. Men använder jag dem inte blir det nästan ingen sömn alls.. Hm, dilemma!
Gerd ska i alla fall sova på soffan inatt, och jag kommer nog schasa ut Esmeralda ur sovrummet med. Då borde det bli tyst nog för att jag ska kunna sova utan proppar.

Har varit trött hela dagen. Jag var nog ganska virrig idag på språkkursen, jag hängde inte med alls! Så kan det gå.. Och inte har vår lärarinna hunnit med att rätta proven heller så jag får vänta på resultatet tills nästa onsdag. Nåja, jag är säker på att det gick bra!

En trevlig sak som hänt idag är i alla fall att jag äntligen fått fotona Gerd beställde för typ två månader. De är visserligen sända från USA men det har gått långsamt för företaget att skicka dem, själva frakten tog bara fem dagar!
Vad är det för foton då? Jo, det är tre porträtt av Dita von Teese! Burleskdrottning och stilikon. Hon är vacker och sexig utan att vara vulgär på något sätt och hon platsar på sovrumsväggen! Nu ska jag bara inhandla några snygga ramar med..


Porträtten. Dita von Teese hemsida med sweetshop finns här.

Kommentarer

Har du något du vill säga?

Ditt namn?
Förgätmigej

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Säg nu vad du har på hjärtat raring!

Trackback