*infoga rubrik här*

Ja, att komma på passande rubriker till inläggen är inte alltid så enkelt när man har idétorka. Har ingen lust eller ork alls egentligen.. Dock får ju inte det hindra mig!

Jag har varit på språkkursen idag. Vår lärarinna blev inte skadad i bilolyckan förra veckan och det var ju skönt! Dock skadade hennes kollega nacken och ryggen men det återstår att se om det är en permanent skada eller inte. De kunde i alla fall jobba idag, båda två.
Vi lärde oss inte något nytt direkt, mest handlade det om repetitioner och övningar på hur man frågar efter vad klockan är, och hur man svarar. Jag tror faktiskt att jag lärt mig det bra nu, fick hur som helst beröm av lärarinnan! Sådant är ju alltid trevligt..

Nu ska jag nog städa lite för det ser förjävligt ut här hemma. Det har varit dåligt med orken som sagt..

Ytterligare än bild på blommorna jag fick av Gerd förrförra helgen. De har hållit
jättebra! Fast nu har de börjat vissna. Nåja, jag har ju skapelsen på bild..

Kommentarer
Postat av: Lillan

hELT UNDERBAR BILD, OCH UNDERBAR BUKETT!

2010-09-30 @ 14:04:32
URL: http://www.kastrullhaxan.bloggplatsen.se

Har du något du vill säga?

Ditt namn?
Förgätmigej

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Säg nu vad du har på hjärtat raring!

Trackback