Varannan dag

Ja denna vecka har verkligen varit antingen eller. Riktigt borderline, ha ha.

I måndags
var jag seg och ovillig att göra något. Jag tog mig dock i kragen framåt eftermiddagen och släpade mig iväg till mataffären men överlag var dagen inget att minnas..
I tisdags var jag uppe och skuttade redan vid kl. 7.45. Jag var värsta fenomenet som sprang omkring i Deinze och letade ingredienser till kanelbullar. Jag gjorde även en sjukt god middag! Jag kände mig nästan smärtsamt lycklig på kvällen, det hade verkligen varit en kanondag!
Onsdag var riktigt låg, jag kravlade mig ur sängen någon gång efter 12, klädde mig i myskläder och skippade sminket. Var inte ute på hela dagen. Inte iddes jag göra ordentlig kvällsmat heller, det blev burksoppa..
I torsdags var jag uppe vid kl. 8 och färgade håret. Sedan bakade jag schackrutor och städade lite. Var även iväg till affären och handlade lite. Jag bjöd på raggmunkar till middag, första gången jag gjort dem själv. I början gick det inte så bra men jag fick nog in rutinen mot slutet och jag var väldigt nöjd. Jag var kelsugen och det blev en del gos och många skratt med Gerd under kvällen.
Idag, fredag, släpade jag mig ur sängen för ca. 45 minuter sedan. Vid 11.15 med andra ord. Jag har ingen som helst motivation att göra något. Ska i alla fall försöka ta hand om mig lite. Lägga en ansiktsmask och prova en ny frisyr, som verkar vara busenkel att göra. Kanske kommer jag så långt att jag sminkar mig? Vi får se..

Om trenden fortsätter såhär borde jag ha en kanondag imorgon. Och det är bra! Jag har nämligen massor inplanerat då. Först och främst ska vi tillbaka till kommunhuset och försöka oss på att lämna in rasten av papperna till uppehållstillståndet. Sedan är det shopping som gäller.
På kvällen ska vi iväg på födelsedagsfest. Gerds kusin fyller nämligen 18år då!

Så håll tummarna för mig och mitt humör!

Kommentarer
Postat av: ayla

håller tummarna ^^

2010-08-06 @ 20:28:12
Postat av: Mina

Tack! Festen blev faktiskt ganska okej. Bara man får i sig tillräckligt mycket skumpa så löser det sig..

2010-08-09 @ 00:39:27

Har du något du vill säga?

Ditt namn?
Förgätmigej

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Säg nu vad du har på hjärtat raring!

Trackback