Ja, hur gick det här egentligen?

Idag hade jag så äntligen sorterat ur vad jag skulle ha med mig och vad som inte skulle med, sedan var människorna på Fontänhuset välkomna att rota runt bland de saker som inte ska med till Belgien..
Var ju inte direkt rusning om man säger så! Men kanske inte så konstigt, vi lever ju i ett konsumtionssamhälle där det inte är speciellt svårt att få tag på ny saker man vill ha eller behöver..
Blev i alla fall av med lite böcker, en kudde och ett par jeans. Imorgon ska mitt soffbord bli hämtat med. Är verkligen glad att någon ville ha det, det är ju nästan nytt och i väldigt bra skick!

Sedan så kan jag nog dumpa lite mer saker på min mamma och syrra.. Ja hellre det än att sakerna bara ska slängas bort!

Kommentarer

Har du något du vill säga?

Ditt namn?
Förgätmigej

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Säg nu vad du har på hjärtat raring!

Trackback