På flyttfronten inget nytt del 5

Egentligen stämmer väl inte rubriken så bra. Det är ju saker på gång med flytten, jag packar och snart ska det bli en del möten. Men jag har ju använt mig av denna rubrik när jag visat hur Gerds (snart nog även min) lägenhet ser ut, vill inte bryta den lilla traditionen nu när jag ska dela med mig av ett par bilder av sovrummet.
Just sovrummet är det rum som vi inrett minst. Ingen idé att byta ut sängen förrän jag och mina resårmadrasser anländer. Samma gäller med garderoben. Det är först när mitt lass med kläder kommer som vi måste ha någonstans att förvara dem!
Det är nog den största nackdelen med lägenheten. Det finns inget egentligt förvaringsutrymme, inget förråd. Då gäller det att ha smarta lösningar samtidigt som man får prioritera det mest nödvändiga..

Här kommer i alla fall ett par bilder av sovrummet!


Sängen, som ska bytas ut


Som sagt, mer förvaring behövs! Och kanske någon som gillar att pynta och dekorera lite...

Jag bör kanske påminna igen om det faktum att inget finns uppsatt på väggarna. Det är ett medvetet val, vi har bestämt oss för att göra den delen tillsammans när jag väl flyttat in (med andra ord: lättare för mig att få min vilja igenom! Men säg för allt i världen inte det till karlen min...)


Kommentarer
Postat av: Linn

haha om jag får generalisera så ser det där ut som ett typiskt killrum :P tror att det kommer att bli superfint när du kommer dit och låter din kvinnliga touch ta över och styra upp det här! eller, ja, kanske inte ta över, men du är ju duktig på det här med inredning och smarta lösningar :)

2010-06-06 @ 23:04:07
URL: http://bully.webblogg.se/
Postat av: Mina

Haha, tack Snuttan! Ja, jag är nog bättre på att hitta smarta lösningar när det kommer till inredning. Har väl ett anlag för pynt!

2010-06-07 @ 09:22:29

Har du något du vill säga?

Ditt namn?
Förgätmigej

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Säg nu vad du har på hjärtat raring!

Trackback