Snart kan nedräkningen börja!

Ja, på måndag är det faktiskt bara fem veckor kvar tills flytten. Dan ju verka som gott om tid, men jag vet ju hur dagar och veckor bara verkar svepa förbi. Känns som att det nyss jag kom hem från Belgien och att det var hela tre månade kvar tills flytten.

Inte har jag fixat med allt som jag hade tänkt mig att fixa innan juni. Måste fortfarande anmäla flytten till både Skatteverket och Försäkringskassan. Så måste jag försöka fixa det där personbeviset, på engelska OCH med en ordentlig stämpel.
Jag måste även ringa banken..

Det tråkigaste är att jag inte haft möjlighet att träffa de vänner som bor långt bort, hade så gärna velat göra det innan jag lämnar landet, vem vet när jag kan komma tillbaka?

Fast lite goda nyheter på den fronten finns det ju ändå! Min halvsyster ska ju komma och hälsa på 12:e juni. Veckan efter det, 19:e, kommer min före detta kontaktperson, och nuvarande vän, och hälsar på (samma dag som kronprinsessan Victora gifter sig kom jag just att tänka på!). Det blir nog festligt...

Kommentarer
Postat av: ayla

jo tiden tenderar att gå väldigt fort ibland... med jag vet att du kommer få ordnat allting du ska :) och jag får ju snart ha min egen nedräkning till den 12:e ;)

2010-05-22 @ 22:10:43

Har du något du vill säga?

Ditt namn?
Förgätmigej

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Säg nu vad du har på hjärtat raring!

Trackback