London bra men hemma bäst!

Äntligen hemma igen! Nu var vi ju bara borta en helg så inte har jag hunnit med någon hemlängtan direkt. Men efter att ha varit på resande fot hela långa dagen är det gudomligt skönt att slå ner ändan på stolen framför datorn!

Jag känner mig ganska sliten, kanske har jag en förkylning på gång. Hur som helt känner jag att jag inte kan göra min berättelse om London rättvisa ikväll. Nej, jag ska snart gå och lägga mig istället!

Jag lovar att jag ska ta tag i bloggande imorgon! Då ska det komma upp lite bilder med! Dock blir det inte så mycket, för som vanligt trivdes jag bäst med kameran undangömd i handväskan..
Men vi fick i alla fall en bild på mig och Dita von Teese tillsammans! Den kvinnan är verkligen hur trevlig som helst!

Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

Visa bilden!



sv Vad härligt att DBTn har hjälp dig, den har praktiskt tagit räddat mitt liv och gett mig styrkan att sluta självskada. Sjukdomsinsikt är viktigt tycker jag, för att undvika att krascha måste det vidtas åtgärder. Som tur är har jag DBTn och pojkvännen som märkt mina hypomaniska drag och kunnat förhindra topparna så att jag inte ska falla till botten och gå in i väggen :)

2010-11-22 @ 06:44:09
URL: http://tjelsi.com
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

Hoppas du inte blir förkyld

2010-11-22 @ 07:02:55
URL: http://tjelsi.com
Postat av: My Beauty Secrets

Åh låter helt underbart :D London är ju så fint ! eller ja det ser ut som så på bild iallafakll :)

2010-11-22 @ 10:35:19
URL: http://mybeautysecrets.blogg.se/

Har du något du vill säga?

Ditt namn?
Förgätmigej

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Säg nu vad du har på hjärtat raring!

Trackback