Svar

Blir det några svar idag?
Jag väntar nämligen fortfarande på mitt belgiska uppehållstillstånd. När jag ansökte om det i juli gav de besked om att beslutet skulle vara klart i oktober. Är ju november nu och jag har inte hört ett pip från dem än!

Så idag ska jag och Gerd iväg till kommunkontoret och fråga oss för. kanske hittar vi någon som vet? Eller kanske någon som vet någon som vet? Kanske..
Suck, byråkrater!

Såhär känner jag mig varje gång jag måste traggla med myndigheter:

Någon som missat "Dårskapens Hus" i "Asterix 12 stordåd"?

Kommentarer
Postat av: emmelist

jo det var snuskigt skööönt :D Måste jag göra om. att ta hand om sig själv sådär är inte ofta man gör tyvärr :/

2010-11-02 @ 09:52:00
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: antidepressiva tabletter var det, usch o blä.



ja det ska gå bra. :)

Specialme ligger inte i sverige heller, ligger i norge ;)

2010-11-02 @ 10:11:59
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Har du något du vill säga?

Ditt namn?
Förgätmigej

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Säg nu vad du har på hjärtat raring!

Trackback