Yes! Weekend i London!!

Ja det är sant! Helgen 19-21 november drar jag och Gerd till London. Vi är dock inte klara med planeringen än. Bara en sak som är säker och det är att vi ska besöka erotikmässan Erotica 2010! Det blir på lördagen i alla fall, så mycket vet jag. På fredagseftermiddagen lär det bli lite sightseeing, är ju ny turist i London. Har aldrig varit där, om nu inte ett par mellanlandningar på Heathrow räknas? Nej, tänkte väl det.
Helst skulle jag vilja besöka Madame Tussauds men vi får se. Ska ju vara skapligt dyrt att underhållas där..

Jag kommer skriva mer när jag vet mer!


Bilderna är "lånade" från Wikipedia

Kommentarer
Postat av: sarase

åhh, härligt! älska london!

2010-10-13 @ 17:02:22
URL: http://sarase.blogg.se/
Postat av: ayla

uunderbart! lite avundsjuk ;)

2010-10-13 @ 17:35:46

Har du något du vill säga?

Ditt namn?
Förgätmigej

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Säg nu vad du har på hjärtat raring!

Trackback