Men skit också

Internet funkade inte på hela dagen igår. Dumma internet!

Idag funkar det att surfa i alla fall. Och jag är uppe nästan en timme tidigare än vad jag brukar vara när jag ska till språkkursen. Mår nämligen inte så bra. Inte bra alls!
Jag har fått lite fysiska problem, lite lagom privat så jag vill inte babbla om det här på bloggen. Men jag skulle nog behöva uppsöka en läkare.

Dock vill jag helst vänta tills på lördag, då mitt uppehållstillstånd förhoppningsvis blir klart! Plus att det då blir enklare för Gerd att följa med mig. Det är nämligen så att det här med sjukvård funkar ganska så annorlunda här i Belgien mot vad det gör i Sverige. Och det gör mig bara ännu mer orolig.. Att inte veta riktigt hur jag ska gå tillväga för att få vård!

Jag hoppas verkligen att jag kan hålla ut tills på lördag. Det här är inte ett dugg roligt..

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

KrAmSiSaR Sötnos =)

2010-12-09 @ 16:30:19
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Har du något du vill säga?

Ditt namn?
Förgätmigej

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Säg nu vad du har på hjärtat raring!

Trackback