Telia del 2

Ja nu har jag fått ett brev som meddelar att mitt bredbandsabonnemang sägs upp från och med 28/6. Och visst! Jag får snällt betala resterande månader på bindningstiden. Dock nämns det inget om hur mycket det blir, om några extra avgifter tillkommer (vilket inte skulle förvåna mig ett dugg, det är ju Telia vi snackar om!), eller när exakt de vill att jag ska punga ut med sju månadres abonnemangskostnader..

Man kan ju lugnt säga att förtroendet för Tela har nått nytt bottenrekord..

Kommentarer
Postat av: Maria

Hör dig för konsumentvägledningen. Kanske kan det löna sig?

2010-04-30 @ 15:51:45
Postat av: Mina

Tack Maria! Jag funderar på att göra det. Om jag nu orkar. Tragiskt att säga det men jag kanske bara spelar med eftersom jag har så mycket annat jobba med. Sedan så är det ju det här med självkänslan, finns en liten röst i bakhuvudet som viskar att visst måste Telia ha rätt och jag ha fel? Klart att jag missat något någonstans..

2010-04-30 @ 16:37:25

Har du något du vill säga?

Ditt namn?
Förgätmigej

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Säg nu vad du har på hjärtat raring!

Trackback