Flyttbilder!

Ja, nu har jag laddat in bilderna från flytten!


Karro är ett monster på att städa!


Gerd visar ett nytt sätt att bära hattar


På väg genom södra Sverige


Esmeralda utforskar hotellrummet


Rummet var väldigt varmt...


Vi passerar över Öresundsbron


Någonstans i Danmark


Har man inget bättre för sig kan man försöka skaffa lite solbränna. Behöver jag säga
att mina ben är lika bleka som vanligt? Typiskt...


Gruppbild någonstans i Tyskland


Esmeralda har det riktigt jobbigt i värmen. Men hon mår bra nu!

Kommentarer
Postat av: Karro

Hello!!

Vilka roliga bilder =) jag ser ju inte riktigt klok ut!!

Skönt att ni har packat upp allt, men jobbigt att det ska ta så lång tid med uppehållstillståndet. Krångligt system verkar det som. Jag känner precis igen mig när du skriver om hur du får stå bredvid Gerd och inte förstår vad de säger tillv arandra. Så var det hela tiden för mig i Iran...suck men det blir bättre då du lär dig att sätta ihop några få ord så du förstår sammanhanget.



Ha d bra

Kram karro

2010-07-07 @ 10:43:14
Postat av: Mina

Haha, jag tycker du är hur söt som helst, Karro!

Jo,jag försöker också tänka att det kommer bli bättre när jag väl lärt mig lite mer holländska. Som det är nu kan jag i princip bara säga 'Hej', 'Tack' och 'Hej då'..

Frågan är bara när jag kan få börja språkkursen. Vore riktigt surt om jag måste vänta i 6 månader eller så när jag fått uppehållstillståndet..

2010-07-07 @ 11:19:56

Har du något du vill säga?

Ditt namn?
Förgätmigej

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Säg nu vad du har på hjärtat raring!

Trackback