Ja, det här gick ju ..inte alls

Jag har sovit dåligt i natt. Gerd sov på soffan så att hans snarkningar inte skulle störa mig eftersom jag var tvungen att vila öronen från öronpropparna. Esmeralda visade dock ingen förståelse. Hon har fört ett jävla liv!
Jag var riktigt sur när det var dags att kliva upp, speciellt eftersom vi skulle iväg till kommunkontoret idag för att lämna in lite papper. Vi höll på till sent igår med att välja ut vilka e-mail vi skulle ta med oss.

Vi kommer väl dit strax efter kl. 10. De hade öppet, vilket vi varit lite osäkra på om de skulle ha.
Men det spelade ingen som helst roll. kvinnan vi skulle träffa var på semester! Hon kommer tillbaka i början av augusti. Tänk om hon berättat det för oss, vad trevligt det skulle ha varit.
Nåja, nu har vi i alla fall vaskat fram alla papper. Det är väl bara att acceptera att vi får vänta lite..

När vi kom hem igen gick jag och lade mig i sängen igen. Sov fram tills kl. 15, jag var såå trött!

Ikväll ska jag och Gerd iväg till Gentse feesten en tredje, och sista, gång. Vi ska dit med ett par vänner till Gerd, jag gillar verkligen de grabbarna och jag hoppas på en superkul kväll!

Kommentarer

Har du något du vill säga?

Ditt namn?
Förgätmigej

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Säg nu vad du har på hjärtat raring!

Trackback