Nu ska jag väl lyckas packa upp mina saker

Ja, idag har jag en hel eftermiddag att pyssla och packa upp mina saker. Jag har kört ut Gerd och han har lovat att inte komma hem förens efter kl. 18! Jag behöver lite lugn och ro om jag ska kunna koncentrera mig..

Nu har jag i alla fall fått upp min egen dator så snart kommer det dyka upp lite bilder från flytten!
Bara jag hittar digitalkameran kan jag ta lite bilder på det fina sovrummet med. Fast vi har ännu inte fått upp något på väggarna. Jag har ju en jättefin tavla som ska hänga över sängen men skyddsglaset sprack i flytten :( Gerd har lovat att han ska kolla efter en ny glasskiva idag. Jag hoppas han hittar en som passar!

Kommentarer

Har du något du vill säga?

Ditt namn?
Förgätmigej

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Säg nu vad du har på hjärtat raring!

Trackback