Segt

Ja, jag har inte skrivit så mycket de senaste dagarna. För inget har hänt här som det är värt att skriva om!

Gerd har jobbat hela veckan och jag har mest gått hemma och skräpat. Jag har varit och handlat ett par gånger, det är all.
Jag visste ju att det skulle bli så, men jag är redan uttråkad. Jag försöker komma ut  ur lägenheten varje dag, men motivationen för att göra det försvinner ganska så fort. det är "den veckan i månaden" och jag känner mig alltid låg då.

Nu till helgen händer det dock lite grejer. Skönt med lite omväxling.
Imorgon, lördag, ska vi till Ikea. Igen. Inte för att jag klagar, älskar ju att shoppa! Gerds plånbok är mindre glad skulle jag tro.
Vi ska köpa ett datorbord och en ordentlig kontorsstol åt mig. För tillfället är min dator uppslängd på köksbordet, och det gör ingen glad.
Sedan ska vi köpa hyllor. Sådana där lösa hyllplan man monterar upp direkt på väggen. Vi ska ha dem över TV:n så att vi kan förvara alla dvd:s och TV-spel som just nu bara ligger och skräpar sedan de blev utkörda hur bokhyllan för att ge plats åt böcker..

Sist men inte minst ska vi köpa lite underlakan till sängen. verkar som om de jag hade försvann i flytten. Undrar vart de tog vägen?

Efter det ska vi väl äntligen ha möblerat klart! (För den här gången, men säg för allt i världen inte det till Gerd och Gerds plånbok)

Nu ska jag strax bege mig ut i hettan. Ska bjuda Gerd på klassisk (nåja) landgång till kvällsmat. Då behöver man till affären för att leta ingredienser!

Kommentarer
Postat av: ayla

NOMNOMNOMNOM!

2010-07-10 @ 08:33:57

Har du något du vill säga?

Ditt namn?
Förgätmigej

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Säg nu vad du har på hjärtat raring!

Trackback