Alla papper klara!

..hoppas jag.
Ja, idag fick jag då äntligen min kopia av läkarintyget! Läkaren ringde ju igår och eftersom inget brev kommit fram till mig så skickade hon ett nytt, både till mig och min handläggare på Försäkringskassan.
Så jag har alltså fått min kopia idag. Ska nog ta och slänga iväg ett mejl till min handläggare på FK och få bekräftat att hon fått originalet, eller i alla fall vet att det är på väg!

Annars då? Jo, mamma har varit på besök! Fick en fin och praktisk gåva, sådana där vakuumpåsar man kan packa tyger och kläder i och sedan sätter man i dammsugaren och suger ut all luft! Kan komma väl till pass. Har typ alla kläder kvar att packa. Sedan så kan de där påsarna vara bra att förvara täcken, kuddar och dylikt i ner i Belgien.
Jag har faktiskt kommit riktigt långt med packandet. Kommer garanterat bli klar tills på söndag, när Gerd kommer. Kvar kommer bara vara sådana saker som behövs in i det sista, typ hygienprodukter, sängkläder och lite mat. Har jag glömt något nu? Jaja, det löser sig..

Nu åter till nedpackningen!

Kommentarer

Har du något du vill säga?

Ditt namn?
Förgätmigej

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Säg nu vad du har på hjärtat raring!

Trackback