Dags för vila

Nu när läkarbesöket är avklarat tänker jag ta långhelg, allt med flytten kan vänta tills nästa vecka!
Min storasyster kommer hit imorgon och ska stanna hela helgen. På lördag ska vi äntligen får träffa vår lillasyster! Det ska bli så spännande, vi har ju inte setts på drygt 20 år!
Jag och min äldre syster är helsyskon medan lillasyster "bara" har halva genpoolen gemensamt med oss, vi har olika mammor.

Lillasyster kommer med sin sambo och vi fyra, jag, storasyster, lillasyster +sambo, ska ha en heldag tillsammans. Det hela är tänkt att toppas med en liten grillfest på kvällen här i trädgården. Därav min besatthet av lördagsvädret.

Jag hoppas att allt går bra!

Kommentarer

Har du något du vill säga?

Ditt namn?
Förgätmigej

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Säg nu vad du har på hjärtat raring!

Trackback