Fikastund!

Idag har jag varit och hälsat på min terapienhet, jag tog en fika tillsammans med min terapeut. Ingen riktigt session eller så. Bara det att hon hjälper mig med att vara aktiv, att komma utanför lägenheten lite. Annars så stänger jag in mig och det blir en ond cirkel.
Jag är verkligen glad att jag tog mig iväg! Känns så mycket bättre när jag faktiskt tagit mig i kragen och gjort något!
Ett stort plus är ju att jag sprang på 'Snuttan' där. Hade ju hoppats på att hon skulle vara där så vi kunde kramas lite!
För de som kanske inte fattar så är Snuttan en vän jag träffat genom terapin. Vill inte ut med några namn så jag kallar henne Snuttan, det passar på något vis! Och inte har hon klagat heller..

Nu ska jag varva ner lite. Så måste jag nog försöka packa lite. Är något efter i planeringen nämligen, vill inte panikpacka nästa vecka!

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag blev så glad när jag såg dig lilla hjärtat! Jag var inte alls beredd på det! Det är alltid lika kärt att träffa dig!! Hoppas att du hade en trevlig fikastund! Saknar dig cupcake!

2010-06-16 @ 16:13:16
URL: http://bully.webblogg.se/

Har du något du vill säga?

Ditt namn?
Förgätmigej

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Säg nu vad du har på hjärtat raring!

Trackback