Försäkringskassan

Ja, imorgon är det så dags för möte med min handläggare! Jag är verkligen nervös, speciellt som jag inte fått min kopia av sjukintyget från min läkare än. Jag kan bara hoppas att handläggaren fått originalet senast imorgon. Visserligen är sista dagen intyget ska vara inne den 16:e juni men det vore ett bra underlag att ha under mötet imorgon.
Nåja..
Det är väldigt mycket som hänger på att det går bra, är väl därför jag har sådan ångest. Ska snart ta lite Theralen och förhoppningsvis somna och sova lugnt. Vill inte ta en för stor dos, vore inte bra om jag är för groggy imorgon, ju!
Är knappast till min fördel om jag besvarar alla frågor med "öööh?"...

Klockan är snart midnatt och jag ska upp ganska tidigt, bäst jag försöker varva ner nu.
Håll tummarna för mig imorgon, kl. 10.00 börjar mötet!

Kommentarer
Postat av: ayla

lycka till! jag håller tummarna för dig.

2010-06-15 @ 08:36:22
Postat av: Mina

Tack, lillasyster!

2010-06-15 @ 08:41:41

Har du något du vill säga?

Ditt namn?
Förgätmigej

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Säg nu vad du har på hjärtat raring!

Trackback