Lillasyster del 2

Här kommer så lite bilder från lördagen! Eller ja, "lite bilder" är en ganska kraftig underdrift...


Typiskt storasyster...


Det var bättre! Storasyster Jennifer längst bak, lillasyster Ayla till vänster
och jag till höger


Lillasyster Ayla


Lillasyster Ayla och hennes sambo Jonas på loppisen i Örebro Golfhall


Båda systrarna, loppisen i Örebro Golfhall


Alla tre systrar samlade i Stadsparken. Dock ganska osmickrande för mig.
Väldigt fint foto i övrigt


"Men suuuug då, lillasyster" Och ser jag verkligen alltid så här tantig ut?!


Jag, lillasyster Ayla och hennes sambo Jonas


Ayla och Jonas väntar på att den guidade turen av Örebro slott ska börja..


Dags för grillfest!


...eller så kanske man skulle kallat det för 'rökfest'? Hur som helst så
tittar tanten i mig fram igen


Gott blev det i alla fall. Skål!


Resten av kvällen ägnade vi åt att spela GENI. Jonas var konstnärlig
och byggde ett 'plupp-torn'


"Vad svåra frågorna är!" Ayla försöker hjälpa Jonas lite..


Alltid lika kul att se par spela spel..


Jonas hade större tur med att charma Esmeralda, hon blev helt till sig.
Åmade sig som bara den!


Sist men inte minst: Ayla fick även en födelsedagspresent, lite i förskott.
Dock var jag nära att glömma bort att ge den, vi hade ju så trevligt ändå!
Jag är ju inte världsbäst på att ta kort men presenten är i alla fall ett
halsband med ett smycke som föreställer en älva..

Kommentarer
Postat av: voraschnikow

see nu har jag tittat ;D fina bilder lilla tanten :D

2010-06-14 @ 22:55:00

Har du något du vill säga?

Ditt namn?
Förgätmigej

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Säg nu vad du har på hjärtat raring!

Trackback