Nu är han här!

Ja, Gerd har anlänt. Resan har gått bra och han kom lite tidigare än vi trodde!
Nu ska vi börja lasta bilen med saker som ska till mamma och syrran, bland annat mitt databord och min dataskärm. Så detta blir det sista ordentlige inlägget jag gör tills jag är framme och installerad i Belgien. Jag ska försöka mobilblogga lite. Vi får se hur det går med det!

Planen är att ta med alla saker som ska till mamma och syrran idag. Resten som ska med lastas ikväll och imorgon bitti. Imorgon bitti kommer Karro och några till från Fontänhuset, de ska hjälpa till att flyttstäda.. En kompis har lovat att putsa mina fönster, så det slipper ja! Yay!

Efter vi är klara i lägenheten är det dags att dra ner till Malmö, där vi övernattar. Sedan är det en lååång dag genom Europa ner till Belgien. Vi är framme på tisdag kväll. Håll oss i tankarna och önska oss en säker resa..

Ha det nu riktigt bra allesammans!

Kommentarer

Har du något du vill säga?

Ditt namn?
Förgätmigej

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Säg nu vad du har på hjärtat raring!

Trackback