Nu har jag börjat packa på riktigt

Ja, idag kom jag igång.
Grannen har hämtat soffan som hon ville överta. Hon kommer plocka en del andra möbler och småprylar när jag är redo att göra mig av med dem. En del har hon redan fått. Väldigt bra att kunna ge dem vidare, så synd att slänga fullt fungerande saker!
Jag har släpat upp lite tomma flyttkartonger från källaren och har hunnit med att packa ner alla mina handväskor, halsdukar, sjalar och vantar. Och hattar! Det blev en hel kartong.. Men jag är ju en samlare! Sedan en kartong full med fina klackskor, var tvungen att sortera bort en del gamla och slitna par. Det skar lite i hjärtat, skofantast som jag är..

Jag ska väl fortsätta, lite mer ska jag nog klara av idag. Känns bara så himla skönt att ha kommit igång! På måndag är det bara tre veckor kvar och jag vill verkligen inte behöva göra allt de sista sju dagarna, har verkligen tillräckligt hög stressnivå redan!

Kommentarer

Har du något du vill säga?

Ditt namn?
Förgätmigej

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Säg nu vad du har på hjärtat raring!

Trackback