Det där läkarbesöket

Jag ska ju till läkaren nu på måndag, Annandag pingst. Känns lite konstigt att den dagen inte längre är en helgdag. Nåja..
Jag börjar bli väldigt nervös inför läkarbesöket. Känner mig osäker, både på läkaren och på min förmåga att få fram det jag vill ha sagt.
Jag träffade min terapeut idag. Tanken var att vi skulle gå igenom lite inför det där hemska besöket hos doktorn. Jag känner mig ännu mer osäker och förvirrad nu!

Just nu tvivlar jag på nästan allt som har med läkarintyg och aktivitetsersättning att göra.. Kan ju lugnt säga att hoppet om att få pengar har dippat rejält..

Jag kan inget mer göra än att förbereda mig så gott jag kan tills på måndag, sedan får det bli som det blir...

Jag kan inte minnas en enda gång där jag mått sämre när jag kommit ut från terapisessionen än jag gjorde när jag klev in..

Kommentarer
Postat av: Lillan

Är in här och läser ibland, brukar läsa ikapp då ;)

Tänkte mest bara visa mig här så att du vet att jag inte glömt dig.

Hoppas det löser sig med allt, ditt mående och situationen med din mamma. Hälsa henne så gott från mig om du pratar med henne <3

2010-05-21 @ 22:56:33
URL: http://www.kastrullhaxan.bloggplatsen.se
Postat av: Mina

Tack vännen!

2010-05-22 @ 16:07:48
Postat av: Marie Österling

Hejsan



Hoppas att det gick bra hos läkaren... det var ju en tid sedan... men jag hoppas ända att det löste sig...



kram



Marie

2010-05-24 @ 01:40:26
Postat av: Mina

Jag har inte varit iväg än! Det är idag, 24:e maj. Klockan 15.00



Fast tack så mycket på förhand, Marie! kram

2010-05-24 @ 03:09:36

Har du något du vill säga?

Ditt namn?
Förgätmigej

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Säg nu vad du har på hjärtat raring!

Trackback