Om möbler

Jag och Gerd håller på att snacka inredning, det är min last och hans pina..
Vårt gemensam hem skulle i princip kunna hämtas direkt ur en Ikea-katalog.. Men det har jag inget emot!
Vi har egentligen bara sovrummet kvar att möblera. Sängborden är redan införskaffade. Kvar är sängram och garderob, vi satsar på "Hemnes"- serien rakt av. Fast garderoben ska vi nog inte ha helt i Hemnes-stil utan vi kör på Pax garderobssytem (själva garderoberna blir "Hemnesfärgade") med spegeldörrar. De blir billigare plus att Hemnes-dörrarna nog gör sovrummet väl mörkt.


Hemnes sängbord

Hemnes sängram



Lite så här hade vi (jag jag jag) nog tänkt oss garderoben:


Utsidan


Insidan



Kommentarer

Har du något du vill säga?

Ditt namn?
Förgätmigej

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Säg nu vad du har på hjärtat raring!

Trackback