Woohoo London!

Äntligen hinner jag med lite bloggande! Tänker bara ge en kortare sammanfattning nu, ordentliga inlägg kommer jag fixa senare, när vi kommit hem igen.

Först och främst: det gick trots allt inte alls bra med hotellreservationen! Det slutade med att vi fick hitta ett nytt hotell pa egen hand. Jävlar vad arga vi var! Men den historien förtjänar ett eget inlägg... Men en sak kan jag i alla fall säga nu och det är: ska ni till London sa välj nagon annastans än "London Grove Hotel" att bo pa! Allvrligt! Väj nagot annat ställe!!
Istället tog vi in pa "Holiday Inn express" som verkligen har varit bra hitintills..

Men nu över till det viktigaste! Erotica 2010. Och främst da Dita von Teese.. Jag köpte mig en av hennes och fick den signerad av henne fast jag tidigare varit helt emot den idén av nagon anledning. Men jag är glad att jag gick emot den känslan för hon var helt underbart rar! Oh my god vilken underbar person! Det var även jätteroligt att se henne uppträda.. Men mer om det i ett senare inlägg..
Det blev även lite shopping pa mässan, bland annat tva fina korsetter till mig. Jippie!

Det kommer tyvärr inga bilder förräns jag kommit hem igen för vi fick inte med oss kabeln till kameran och denna gamla laptop har ingen minneskortläsare. Typiskt!
Jag beklagar även att vissa av mina a:n saknar en ring ovanpa, jag behöver nämligen en numpad för att fa till dem och der har tyvärr inte laptopen.. Hoppas att texten gar att tyda i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Sakki

åh, låter kul! Vill också se Dita Von Teese, synd bara med hotellet, hatar när det strular med sånt..

2010-11-22 @ 22:35:08
URL: http://sakki.blogg.se/

Har du något du vill säga?

Ditt namn?
Förgätmigej

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Säg nu vad du har på hjärtat raring!

Trackback