Grattis Herlinde och Jelle!

Ja, jag har blivit moster nu! Min svägerska födde en lite dotter igår. Spännande, spännande. I eftermiddag ska jag och Gerd till sjukhuset och hälsa på. Men vi får kanske inte chansen att se det lilla underverket. Hon föddes nämligen lite för tidigt och vägde lite för lite. Så nu får hon ligga i kuvös i två veckor. Men i övrigt verkar hon vara frisk, och det är skönt!

Jag och Gerd var ju även ute och åt på restaurang med ett par vänner. Det var grymt kul och jag ska lägga upp lite bilder.
Men det får bli senare, nu ska jag fixa med en present till min svägerska som jag kan ta med till besöket i eftermiddag!

Kommentarer
Postat av: Lisa L

Grattis! vad kul :) kram

2010-10-17 @ 11:15:19
Postat av: Carola

Grattis =) Kram Carola

2010-10-17 @ 15:16:48

Har du något du vill säga?

Ditt namn?
Förgätmigej

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Säg nu vad du har på hjärtat raring!

Trackback