Lite får man väl gnälla?

Ja, jag är på gnällhumör idag. Kanske för att jag inte känner mig på topp. Hade helst velat stanna under täcket idag, är lite förkyld. Och jag är lite utmattad efter gårdagens bakning. Visst hade jag jättekul men jag blir samtidigt mentalt utmattad.
Men inte stannade jag under täcket! Nej då, jag kan faktiskt anstränga mig när jag så vill. Och jag hade ju en språkkurs att närvara på, då får vilan vänta!
Men irritationen bubblade under ytan mest hela tiden. Det finns nämligen en man i klassen som ALLTID pratar. Han avbryter lärarinnan hela tiden, han pratar medan lärarinnan pratar, han frågar om svar på frågor när vi har prov (ja, han försöker till och med tjuvkika!).. Men det som irriterar mig mest, antagligen för att det sker hela tiden och under varje lektion, är att han inte kniper igen käften när någon annan får en fråga av lärarinnan! Nehej, han vet alltid bäst och han svarar alltid, även om han inte är tillfrågad. Man får inte en chans att tänka efter förens han öppnar truten och behöver jag tillägga att han hälften av gångerna svarar fel?
Vanligtvis så suckar jag bara lite lätt åt honom men idag hade jag god lust att kasta läroboken i huvudet på honom!
Han går mig verkligen på nerverna, arrrrgh!
ARRRGGGH!

Kommentarer
Postat av: Fanny, fannyskakburk

Svar: Hah, joo det har jag hört, guud vilket drömland! Dit ska jag nog tjata på mamma om till nästa semester! x)

Kram

2010-10-07 @ 19:54:07
URL: http://fannyskakburk.blogg.se/
Postat av: Neha

Vad fan irriterad jag hade blivit. HAde typ velat köra ner pennan i halsen på han

2010-10-07 @ 20:47:12
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Har du något du vill säga?

Ditt namn?
Förgätmigej

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Säg nu vad du har på hjärtat raring!

Trackback