Men kom igen nu..

Jag har som sagt ingen bra dag idag..
Men jag tog mig iväg till språkkursen i alla fall! Och när den var slut blev det lite shopping med två kurskamrater. Finns en butik här i Deinze som säljer jättemycket håraccessoarer, ja accessoarer i allmänhet. Hittade ett par fina blommor att ha i håret. Min dag kändes genast lite ljusare.


Speciellt den gråa gillar jag. och jag har länge varit på jakt efter en bra röd blomma.
Är lite kräsen när det kommer till hårdekorationer


Men jag glömde min mapp med lärobok och alla anteckningar där, kom på det när jag var halvvägs hem.. Så det var bara att knata tillbaka till butiken och hoppas på det bästa. Jag var lite orolig att de stängt för lunch, ja väldigt många affärer gör det här i Belgien. Hade verkligen ingen lust att springa ute i regnet mer än nödvändigt!
Men affären var öppen när jag kom fram, och de kände genast igen mig och lämnade tillbaka min mapp, behövde inte ens fråga, skönt!

Sedan blev det lite mat handlad med. Och när jag kom fram till porten här hemma började det hagla, jippie. Och inte kunde jag hitta nycklarna utan jag var tvungen att packa ur allt ur väskan. Nycklarna låg självklart i ett veck på botten. Och brödet jag köpte är nu lite fuktskadat.. Jättejippie ..inte.

*gnäll*

*gnäll*gnäll*gnäll*

Kommentarer
Postat av: Neha

Precis=)

2010-10-20 @ 16:09:55
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: LINA K

Jättefina blommor!! =) Piffar upp vilken dag som helst när man har såna i håret!



SV: Vad kul att du också gillar skräckfilmer och håller med dig - inte alltför ofta man ser en riktigt bra sådan! =)

2010-10-20 @ 19:58:24
URL: http://eimk.blogg.se/
Postat av: Linn

Den röda kommer att bli helt magisk till ditt svarta hår!

2010-10-21 @ 15:11:09
URL: http://bully.webblogg.se/

Har du något du vill säga?

Ditt namn?
Förgätmigej

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Säg nu vad du har på hjärtat raring!

Trackback