Överpretentiös?

Ja, jag har håller på att pyssla med mina noteringar från språkkursen. Allt finns huller om buller på lösblad. Don't ask why..


Mycket arbete men det blir tydligare och mer strukturerat nu. Och det kan behövas!


Så jag köpte mig ett ordentligt kollegieblock idag efter kursen. Och nu sitter och och överför allt det jag skrivit på lösbladen till kollegieblocket.
Kan inte somna än i alla fall så varför inte göra något vettigt? Eller nåja..


Snyggt motiv. Och bra kvalité. Vad mer kan man önska?


Kommentarer
Postat av: Novembersara ° det lilla extra.

SV! tro mig, timid var jag :P

2010-10-15 @ 13:36:09
URL: http://novembersara.blogg.se/

Har du något du vill säga?

Ditt namn?
Förgätmigej

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Säg nu vad du har på hjärtat raring!

Trackback