Saknad

Har fått en släng av hemlängtan. Har det lite jobbigt nu, finns en hel del saker som inte funkar som jag vill. Det skulle vara så jävla skönt att ha någon att prata med, någon som kan hålla om mig när det brister och jag börjar gråta. Men en sådan person finns inte i min närhet. Har ju Gerd, men vissa saker vill man inte prata med sin pojkvän om. Ibland behöver man en vän, en kopp te och en massa kramar!

Just nu saknar jag mina vänner hemma i Sverige så det nästan gör ont. Känns som om det fattas något i mig, något nödvändigt!
Jag saknar min mamma och syster med. Fast mest mamma. För mamma är ju mamma. Och jag har en mamma som man kan prata om det mesta med!


Kommentarer
Postat av: Tina N

Det är sant..en Mamma är en Mamma! :) Ring henne...ofta, även om det kostar lite extra.



Såg din kommentar hos Kalasgott ang Kesella..leta efter Kvarg. Måste finnas, för det fanns i Schweiz för en himla massa år sedan, när jag var där.

2010-10-20 @ 10:44:30
URL: http://frkkaka.blogspot.com
Postat av: Lillan

Jag vet hur du känner. Jag har ju inte så långt till mina nära och kära som du har, men visst är det ändå ensamt ibland. Och man har all rätt i världen att känna så!

Ta hand om dig!

krama om



Tina: Vet inte om du kommer läsa det här (Mina kanske kan skriva ett litet inlägg i bloggen?) Bor du i Sverige? Kvarg kallas visst också Kesella och finns på Ica. Annars ska det finnas på Lidl (jag googlade lite)

2010-10-20 @ 10:54:10
URL: http://www.kastrullhaxan.bloggplatsen.se
Postat av: Lisa L

krama om <3 vet hur du känner dig.

2010-10-20 @ 11:35:39
Postat av: ayla

hemlängtan är besvärligt :/ men du kanske kan ordna en webcam-testund med ett kompisgäng?? förstår att du saknar mamma, det är alltid jobbigast att vara borta från mamma.



massor me kramar från mig iaf <3

2010-10-20 @ 16:01:27

Har du något du vill säga?

Ditt namn?
Förgätmigej

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Säg nu vad du har på hjärtat raring!

Trackback