Meh..

Jag bloggade inte alls igår, inte läste jag några bloggar heller. Illa, illa. igår hade jag verkligen en skitdag! Har ju en svacka i humöret och igår skulle jag muntra upp mig med lite shopping tillsammans med Gerd.
Jag är nämligen i stort behov av en varmare jacka!
Hade ju spanat in dessa på H&Ms hemsida:





Så vi skulle in och kolla om vi kunde hitta en sådan till mig. Men inte då! Jo, de hade båda modellerna men inte i min storlek. Inte ens nära. Tror den största de hade var storlek 38. Jippie...
Jag ligger i regel på storlek 44 på överdelar. På skjortor brukar jag dra 46! Dumma stora tuttar..
Okej, jag har ju lite extra lite varstans men det är alltid svårast att få in brösten i H&Ms kläder. De verkar ha slutat tillverka kläder för folk som inte är smala..
Ta till exempel deras underkläder, de säljer ju inga BH:s med större kupa än C!
Så skit i dumma H&M tänkte jag.

Men inte fan hittade jag något någon annanstans heller.

Tillslut åkte vi hem igen, skapligt missnöjda.

Och sedan hände det. Gerd köpte ett paket cigaretter. Och det var vad vi gjorde hela kvällen igår.
Rökte.
Vi som slutade röka för tre år sedan. Bravo, verkligen. Skitsmart..

Men vi kom överens om att inte fortsätta med skiten, att det som hände igår inte skulle få någon fortsättning..
Förhoppningsvis klarar vi av att hålla det löftet..



Jävla giftpinnar..


Kommentarer
Postat av: ayla

jisses, kan misslyckad shopping resultera i något så dumt?? det var illa illa :P tugga tuggummi istället!

2010-10-24 @ 12:53:18
Postat av: LINA K - blivande författare!

Ibland måste man få ha såna där dagar när allt känns fel och man är ohälsosam bara för att man har lust med det! Hoppas allt är bättre i dag! =) Vissa bh-modeller har de D-kupa av på H&M, har själv D-kupa som dessutom närmar sig E så känner igen problematiken =/ Och H&M:s kappor var jättetighta upptill i år, jag hade behövt ta en jättestor kappa för att få in mina boobs - ibland har man verkligen lust att förminska de där bomberna som man har =P

2010-10-24 @ 14:18:56
URL: http://eimk.blogg.se/

Har du något du vill säga?

Ditt namn?
Förgätmigej

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Säg nu vad du har på hjärtat raring!

Trackback